dijous, 28 d’abril del 2011

"HAIKUS I TANKES DEL MIRALL" de M. Martí i Pol


Un dels molts registres de Martí i Pol, aquí en uns haikus i tankes. 


 
Se'm desdibuixa 
per l'horitzó de pluja
la teva imatge,
però et mantinc ben viva
als dits i a la memòria.
 
Un vent lentíssim
converteix el silenci
en melodia.
 
Des del propòsit
del jo que mai no em deixa
et penso nua.
 
La boca explora
tot el cos per trobar-hi
l'encaix perfecte;
després, les mans i el sexe
proclamaran la vida.
 
                         M. Martí i Pol

4 comentaris:

  1. Fa quatre dies descobria què era un haiku, avui em trobo amb aquest tanka que, també desconeixia.

    Això dels blogs és realment és genial!!

    (descobreixo, però, que duia massa temps hivernant)

    ResponElimina
  2. Petites perles precioses!

    Bon dia Glòria!

    ResponElimina
  3. Quadern de Mots, jo també aprenc un munt dels blogs, tens raó és genial i no ens deixa temps per "hivernar"!

    ResponElimina
  4. Carme, aquest poema m'agrada molt. Tu en dius una petita perla, molt bona definició. I en trobo tantes de perles! Es molt gratificant!
    Una abraçada, maca

    ResponElimina